14 comments on “Fantoma de pe lac – Teaser

  1. Cum am si spus la Cetatea Rasnov imi plac cartile cu fenomene stranii, paranormale. Alaltaieri am cumparat cartea si ieri am terminat-o, este absolut fascinanta, ma cuprins cu totul. Imi pare rau ca nu am cumparat si celelalte carti :)). Dar o sa le caut sa le cumpar, Felicitari, semnat Iulia.

  2. Multumesc, ma bucur ca ti-a placut! Iti recomand si Viata dubla la Venetia 🙂

  3. Daca as reusi sa o gasesc prin Ploiesti, dar nu cred ca am sanse…Poate gasesc sa o comand de pe net.. Altfel iii pun pe ai mei sa venim la dumneavoastra :)) imi place la nebunie cum scrieti <3.

  4. Multumesc! 🙂 Uite aici, pe site-ul editurii Tritonic, direct de la sursa, toate cartile mele, mai ieftin decat oriunde, fara adaosuri comerciale 🙂
    http://www.tritonic.ro/autor-Monica%20Ramirez.htm
    Asta nu ineseamna ca nu te asteptam la Bucuresti daca ai drum pe aici, cu toate ca in septembrie o sa venim noi la Ploiesti pentru un eveniment la biblioteca 🙂

  5. Multumesc muult. O sa trec obligatoriu daca veniti in Ploiesti ori Bucuresti :). Dar sa-mi spune-ti perioada. O sa ma prezint neaparat :))).

Leave a Reply

